Referat for Årsmøde 2020
Deltagere: Agnethe Terp Lorentzen, Ane Murphy, Claus Larsen, Alexandra Hou Aldershaab, Else Marie Alvad, Heidi Frydenlund-Vad, Søren Kristian Frydenlund-Vad
1. Valg af dirigent.
Dirigent: Søren Kristian
Referant: Alexandra
2. Beretning og regnskab.
Formandens beretning:
Heidi fortæller ganske kort. Stormøde sidste år i november, det var en kanon start med masser af optimisme og gåpåmod. Efter at have ligget stille i 8 år. Store friluftspil tidligere, med højt niveau, og nu skulle vi til at gå igang igen. Planer for 2020 blev lagt, og vi besluttede at sætte Nattergalen op med Birthe som instruktør i sommeren 2021 på pladsen ved kirken. Alt blev dog lagt ned af Corona. Vi kunne derfor ikke søge fonde da vi ikke længere havde et projekt, da vi ikke vidste hvornår det hele kunne lade sig gøre igen.
Regnskab:
Ikke så meget at sige, da der ikke er brugt nogle penge i året der er gået. Nordea øger gebyret for foreningskonti, og der er derfor et arbejde igang med at skifte til en anden bank. Der er i nuværende regnskabsår blevet købt domænet bryrupteater.dk.
3. Indkomne forslag, herunder fastsættelse af kontingent.
Vedtægtsændringer
- §1 stk. 1: vedtaget enstemmigt
- §1 stk. 3: vedtaget enstemmigt
- §5 stk. 1: vedtaget enstemmigt
- §5 stk. 2: vedtaget enstemmigt
- §5 stk. 3: vedtaget enstemmigt
- §5 stk. 4: vedtaget enstemmigt
- §5 stk. 5: vedtaget enstemmigt
- §8 stk. 3: vedtaget enstemmigt
kontingent: 0 kr.
4. Drøftelse af planer for næste sæson.
Grundet den nuværende covid-19 situation kommer der ikke en forestilling før tidligtst 2022.
Vi håber at kunne have nogle små events for at gøre opmærksom på os, gennem forår og sommer, og så i efteråret 2021 starte op med forestilling der kn sættes op i foråret/sommeren 2022
Det er stadig planen at sætte Nattergalen op - med Birthe som instruktør.
Generelt er det svært at planlægge da vi på nuværende tidspunkt ikke kender covid-19 situationen fremadrettet.
Oprydning i teaterkælderen
Det kunne være fedt at udnytte stilstanden til at planlægge events der så kan afholdes når der er forsvarligt.
Evt også mødes med de mennesker man vil skulle arbejde sammen med under en forestiling, men bliver hurtigt meget abstrakt. Måske et teaterkor.
Planlægge workshops til foråret med mulighed for at de selvfølgelig skal skubbes.
På næste bestyrelsesmøde ligges der en mere konkret plan for hvad der kan ske henover foråret.
5. Valg af bestyrelse og suppleant.
Opstillet til bestyrelse: Alexandra, Agnethe, Heidi, Ane, Claus
Opstillet til suppleant: Else, Helle (fast referant), Kai
Valgt: Alle opstillede er valgt
6. Valg af revisor og suppleant.
Revisor: Tage Hedegaard
Suppleant: Peter Michael Terp Lorentzen
7. Eventuelt.
Er vi stadig medlem af DATS, dette tjekkes op på af bestyrelsen
Bestyrelsen konstituerer sig selv på kommende (online) bestyrelses møde onsdag den 18. november klokken 19
Billeder der gerne må bruges på hjemmesiden sendes til Alexandra@housa.dk